לא ניתן לזמן תור דרך האתר בשלב זה
תושבי המושבות,
אנו חוזרים לקבל קהל במשרדי המועצה ובכל המחלקות תוך הקפדה על חבישת מסכות בחללים הסגורים.
להלן ימים ושעות קבלת הקהל:
ימי א,ג,ד,ה, 8:30-11:30
ימי א,ד,ה 14:00-16:00
ימי ג 16-18
כל תושב שיקבע תור למי מהמחלקות יידרש להציג בכניסה למשרדי המועצה תעודת תו ירוק בתוקף, או לחילופין אישור בדבר בדיקת קורונה שלילית שבוצעה ב-48 השעות שקדמו למועד הפגישה. תושב שאינו מחוסן ו/או אינו מחלים מקורונה, ולא יציג את האישורים המצוינים לעיל – לא יוכל להיכנס למשרדי המועצה וימשיך לקבל שירות רק באופן מקוון.
התיאום יעשה דרך "שירותים בקליק" באתר המועצה. אנו מזכירים שקביעת פגישה עם ראש המועצה, מנכ"לית המועצה ומנהלי אגפים תיעשה רק דרך מנהלות הלשכה הרלוונטיות באמצעות המייל או הטלפון.
כמו כן, מחלקות המועצה כולן ממשיכות לעמוד לרשותכם באמצעים המקוונים המקובלים ואנו מעודדים שימוש באמצעים אלו.
אדם המוכר כבעל מוגבלות המבקש סיוע, ליווי, או תור ללא המתנה מוזמן לציין זאת בבקשות המיוחדות בעת קביעת התור או לפנות לרכזות הנגישות במועצה:
בת שבע פדידה במייל batsheva@bin-ada.co.il.
רונית שירום במייל ronit@bin-ada.co.il.
למתקשים לזמן תורים באמצעות המערכת האלקטרונית, ניתן ליצור קשר עם מזכירויות המחלקות ולתאם טלפונית בעזרתן