רשימת קיצורי מקלדת

תעודת הצטיינות למנהלת הבית הגאה במושבות

תעודת הצטיינות למנהלת הבית הגאה במושבות

מעיין גלעד, מנהלת הבית הגאה של המושבות זכתה בתעודת הצטיינות מהמשרד לשיוויון חברתי וקידום מעמד האישה על פעילותה בתחום הלהט"ב.
 
הבית הגאה במושבות שהוקם בשנים האחרונות מאגד תחתיו מגוון מענים רחב של הסברה, תרבות ופנאי, סדנאות מקצועיות, הכשרות צוותים וכמובן אירוע הגאווה המרכזי במושבות.
 
השנה התקיימו סדנאות סושיאל מדיה, קידום ממומן וכתיבת תוכן למדיות החברתיות. במהלך הקיץ הגיעה לסיומה קבוצה טיפולית לנוער שהחלה בתחילת השנה הקודמת ובד בבד התחלנו במפגשים של קבוצה טיפולית לגילאי 18+ של ניהול רגשות . הוקמה קבוצה חברתית התנדבותית ללהט"ב, בוצעה פעילות הסברה ומעגלי שיח בשת"פ עם עמותת שב"ל. הרצאות, מופעים יעודיים והדרכות של צוותי חינוך וצוותים טיפוליים.
 
מעיין גלעד, מנהלת הבית הגאה במושבות: "מרגש מאוד לזכות בהוקרה על הפעילות הענפה שלנו במושבות. ניתנה לנו ההזדמנות להשפיע ולקדם קהילה שלמה ומגוונת שלא תמיד מקבלת מענה. אני גאה שהמענים שהצלחנו להנגיש הם רבים ומגוונים ומסייעים לאוכלוסיית הלהט"ב ומקדמים את נושא הסובלנות בקרב כלל האוכלוסייה".
 
ראש המועצה, גיל חנניה: "תעודת ההצטיינות של מעיין הגיעה לאחר עבודה משמעותית מאוד פה במושבות בהקמת הבית הגאה. בהובלת מעיין אנו יודעים לתת היום מענה לקהילה הלהט"בית עם פעילות עשירה ומגוונת שרק מתרחבת מיום ליום. יישר כוח"
 
מנהלת המתנ"ס, לבנה קארו: " אנחנו מברכים את מעיין על הזכייה בתואר העובדת המצטיינת , לא הופתענו מבחירתה . מעיין מסורה מקצועית ועובדת בתחושת שליחות גדולה עם שפע של עשייה"